1
Uw kaarten liggen goed bij
0iea FshellI
Laat ze niet liggen!
Wat moet u doen? Hoe werkt het?
Hoe kunt u winnen? De joker
Heel eenvoudig. Stuur aan op een Shell-Station, De bedoeling is om een rode (harten) speelkaart
dat in het teken staat van Shell Dupü-kaart. Bij en een zwarte (klaveren) speelkaart van gelijke
elk bezoek ontvangt u een waardebiljet met op waarde samen te brengen. B.v.: hartenaas en
de binnenzijde een afbeelding van een speel- klaverenaas, hartenacht en klaverenacht enz.
kaart. Er zijn 17verschillende kaarten in omloop. l/iint 11 WlllïlPll^
Van hartenaas tot en met hartenzeven, van ai IVUIli u niIIIIClI
klaverenaas tot en met klaverenzeven. Plus een Hartenaas klaverenaas - 500,-
Hartenheer klaverenheer ƒ100,-
Hartenvrouw klaverenvrouw 50,—
Hartenboer* klaverenboer 25,—
Hartentien klaverentien f 10,—
Hartennegen klaverennegen 10,—
s Hartenacht klaverenacht 10,—
Hartenzeven klaverenzeven 10,—
Indien u een prijswinnende combinatie in uw Ontvangt u een Dupli-kaart bedrukt met een
bezit hebt, dan ontvangt u op het Dupli-kaart joker, dan is één biljet voldoende. U lost de
Shell-Station een gesloten envelop met (wet- puzzel, die afgebeeld staat op de joker-kaart, op
tel'jk vereist) puzzelformulier. Los de puzzel op en indien uw oplossing goed is, ontvangt u op
en stuur het complete formulier met uw naam en ^et Shell-Station meteen 2,50! Doe mee! Speel
adres naar het aangegeven adres. Is uw oplos- meei win mee!
sing goed, dan ontvangt u een cheque, die u bij
een Shell-Station, dat in het teken staat van
Shell Dupli-kaart, kunt verzilveren.
vüfït v
10 10
.4.
Ol Ol
8aa B
'T T'
8^ ^8
j
H H ■■5 H
A A
4»
V V
A A
V V
3ll
A ür 01A
iJfc
r