Chevron En win geld, geld en nog eens geld. DAALDEROP TIEL (OP HEUSE WIELTJES) vanzelf? 'tuurlijk niet, daar zijn mensen voor nodig. jongelui van een jaar of vijftien kunnen direct bij ons komen werken, tja, waarom niet werken moet je overal. mogelijkheden genoeg. elementmaker, samensteller, forceur om er een paar te noemen. opleiden doen we ook (vergoeding tot 100%) de beslissing ligt bij jou. je bent bij dezen uitgenodigd, praten kost tenslotte niets. personeelzaken weet je te vinden. voor alle zekerheid binnenhoek 22, tiel. Deze klant van u leest per dag gemiddeld drie kwartier in de krant, blijkt uit het Nationaal Dagblad Onderzoek. ven ae sptonS e0\ge Zi Krant en televisie brengen dagelijks de dood in onze huiskamers. Andermans ongeluk is voor ons een lees- en kijk-consumptie. We nemen er oppervlakkig kennis van en gaan over tot de orde van de dag. We zijn er aan gewend geraakt, dat wij er toch niets aan kunnen doen. Maar op een dag gebeurt het voor onze ogen. Niet in woorden op papier of in beelden op de buis - maar echt. We horen hulpgeroep. We zien een mens in doodsnood. Dramatische werkelijkheid, maar hoevelen van ons kijken er naar als naar een film? Zijn wij zó afgestompt door drama s uit de tweede hand, dat het eenvoudig niet bij ons opkomt om iets te doen? Het lijkt er op. We kijken en wachten - als poppen van plastic. Tot er - goddank - één mens naar voren komt die voelt dat een mensenleven meer waard is dan een nat pak. Wij hooen, dat die mens zult zijn de eerste de beste keer dat een medemens hulp van u verwacht. Publikatie aangeboden door dit blad - in samenwerking met de Stichting Ideële Reclame. Chevron: Een nieuwe naam met nieuwe kleuren. Nu gaat Chevron in zee met een grote geld-actie: het Chevron kleurenspel. Ga naar een Chevron station dat in het teken .van deze actie staat en speel mee! Iedereen mag meedoen. Er zijn tienduizenden prijzen meteen totale waarde van honderdduizenden guldens! Prijzen van 1.-, 2,50, 5,-, allemaal handje contantje, na juist antwoord op een verkeersvraag. (wettelijk verplicht) Maar er zijn ook prijzen van 10,-, 100,-, 500,-, ja tot 1000,- toe! U neemt ze in ontvangst na oplossing van een verkeerspuzzeL (wettelijk verplicht) Ga dus naar Chevron en win geld, geld, en nog eens geid. MAANDAG 27 OKTOBER 1969 we maken radiatoren Zo ziet u maar weer, geen ander reclame medium wordt zo intensief gelezen, als de krant. Logisch want die kunt u niet missen, geen dag. >yat*r „„(.n j^an utie- we» 4werd P vet. '•:v Speel mee! in het Chevron kleurenspeL Uitgesloten zijn Chevron wederverkoper» en htm personeel, alsmede de empioyées van Chevron Petroleum Maatschappij (Nederland) N.V., en medewerkers van het reel ame-wedstrijd-bureau.

Digitale periodieken - Gemeentearchief Veenendaal

De Vallei | 1969 | | pagina 14