Werknemers en werkgevers enthousiast Actie 6J+ vond veel weerklank Liesbeth, Koos en vele anderen Zielen Nieuwe shows van David Frost STICHTING IDEËLE RECLAME SCHOOT WEER MIDDEN IN DE ROOS Tom Poes en de Mob- beweging Serieus Geen jongeren Niet aangepast Netter Viel tegen programma os Lange en korte rokken naast elkaar MARTEN TOONDER STRIP TELEVISIE TELEVISIE RADIO DINSDAG 20 JANUARI 1970 Een zeer tevreden meneer Van Dijk (73) aan het werk bij de Amster damse handelsonderneming Postex: ,,U moet maar denken dat het een ziekte van me is". Het moeten er nu al duizenden zijn. Allemaal mensen boven de 65 jaar, die weer aan het werk wilden en konden. Dat danken zij aan „Ik ben je opa. niet; geef me liever wat om handen", de zo veelste succesvolle campagne van SIRE, de Stichting Ideële Reclame. Beide partijen zijn met die „Actie 65+"" meer dan gelükkig. Werkgevers omdat zij eindelijk de gaten in hun personeelsbestand kunnen opvullen. En bejaarden omdat zij een nieuw doel in hun leven hebben gevonden iets doen in plaats van voor het raam zitten te wachten. Het brengt nog geld op ook. Daarmee zou alles gezegd kunnen zijn. als er niet een paar merkwaardige ontdekkingen vielen te doen. 0 De helft van de weer aan de slag gegane 65-plussers heeft dat in de eer ste plaats gedaan vanwege het werk; Bejaarden verdienen hetzelfde als in hun jongere jaren, of wat minder. Van do situatie wordt geen misbruik gemaakt. Het tempo van de nieuwe werkers ligt wat lager dan van hun jongere col lega's, maar zij worden geprezen om hün verantwoordelijkheidsgevoel en om hun serieuze manier van werken. Onder vroegere hoofdarbeiders schijnt meer animo te bestaan dan on der hen die met hun handen hun boter ham hebben verdiend. Een paar voorbeelden. Het assuran- tlebedrijf van een gróte bankinstelling vroeg éénmaal per advertentie 65-plus- sers voor cijfermatig controlewerk. De personeelschef kon kiezen uit twintig kandidaten. Een machinefabriek zocht een paar keer op dezelfde manier draaiers. Er kwam er één. Hij kan waarschijnlijk niet worden aangenomen. Een werkgeversorganisatie had twee mensen nodig om te helpen bij het klaarmaken van de post. Het werd een stroom van zeventig sollicitanten. Op de bankinstelling in Rotterdam vertelt de personeelschef: „We hebben deze proef genomen omdat we voor dit werk geen jonge mensen kunnen krij gen. Als we „jonge administratieve me- dewerkers" vragen, komt er soms geen enkele reactie. We kregen nu ook een heer van 78. Hoewel hij 63 leek was ons dat toch te oud". De ervaring met de bejaarden is best: „Wel zijn zij bang om fouten te maken, omdat zij vroeger in zo'n geval op hun donder kregen. Deze mensen verdienen meer dan wanneer zij nu 25 jaar zou den zijn. Eén ontvangt nu zelfs meer daft hij in zijn vijftigjarige loopbaan als boekhouder ooit heeft gehad". In de Geuzenstraat in Amsterdam werkt bij de Handelsonderneming Pos tex een bijzonder kwieke heer A. van Dijk. Toch is hij 73; sinds een wek de nieuwe administrateur van het maga zijn. Na twaalf jaar mocht hij om zijn leeftijd niet langer bij zijn vorige werkgever blijven. „Maar ik kan eigen lijk niet zonder werken en m'n dokter had gezegd: ..Ga jij maar lekker door, anders ga je gauw dood". Zodoende. Als ik gezond blijf, wil ik hier zeker tot mijn 75ste doorgaan". De heer Van Dijk houdt niet van half gedoe. Hij werkt de hele week, is 's morgens een kwartier voor tijd bin nen en vindt het niet leuk als hij door collega's een beetje wordt ontzien. „Ik ben goed gezond en kan alles best zelf". Sire? „Prachtig". Salaris aangepast aan zijn leeftijd? „Neen, ik kreeg wat ik had ge vraagd". Als hij geen nieuwe baan zou hebben gevonden? „O, dan had ik thuis administraties genomen en belastingzaken. Dat is een kwestie van relatiewerk". En wat vindt de vrouw ervan, met wie hij 38 jaar is getrouwd? „Die vindt het best. Een weekje thuis vindt ze gezellig, maar ze heeft me nooit van werken weerhouden. Ik ben ook penningmeester van een Amster damse groep van de Algemene Bond van Bejaarden. Dat werk doe ik des avonds". Bijna verontschuldigend: „U moet maar denken dat het een soort ziekte is dat ik graag werk". De meesten van de zeventig mannen, vrouwen en echtparen die zich bij de werkgeversorganisatie in Den Haag kwamen aanbieden, vielden zich dood ongelukkig met de noodgedwongen nietsdoen. Pogingen van de organisatie om via uitzendbureaus of onder werkstudenten aan hulpkrachten te komen, waren mislukt. Nu meldden zich vroegere po litiemensen, belastingcontroleurs, chefs van bedrijfsafdelingen, taxateurs en boekhouders. Zij kwamen ongevraagd binnenlopen. De motiveringen kwamen allemaal neer op: Wij willen weer tussen de mensen en weer meetellen. Twee zijn er aangenomen, voor vijf gulden per uur. Hun directe chef: „Zij hebben anderhalf uur nodig voor een kar wei dat een jongere in een uur klaart. Maar zij werken veel netter en precie zer. Zij passen hun manier van werken aan bij het tempo van hun leven". Als hij zou kunnen kiezen tussen deze bejaarden en twee jongelui van acht tien jaar? „Dan zou ik deze houden. Zij mankeren nooit. Als ik ze nodig heb zijn ze er direct. Ik heb de zekerheid dat het werk gebeurt en goed ook". Voor de 68-jarige heer J. van Dalen in Amstelveen is het een eenvoudige zaak: „Wat zal je lopen te niksen". Het begon voor hem al vroeg, want zijn pensioen is op zijn 52ste jaar ingegaan. Na een paar jaar had hij het beke ken; hij ging de boekhouding verzorgen voor eep zaak in herenmode en confec tie. Na twaalf jaren hadden ze hem nog best willen houden maar het werd hem te druk". Na de lange hete zomer begon het bloed weer te kruipen waar het niet gaan kon. Zij laatste baas had gelijk: „Niets doen zal je niet meevallen". Hij reageerde positief op de „Actie 65- plus". „Ik kon een goeie baan krijgen, hele maal in m'n straatje, maar voor iedere dag en dat wilde ik niet. Onlangs kreeg ik een telefoontje van een accountants kantoor. 's Avonds kwam er iemand bij me thuis praten". Nu werkt de heer Van Dalen er drie dagen per week van half tien tot vier. „Ik hoef nu tenminste niet iedere dag in huis te lopen zoeken naar iets waar mee ik me bezig kan houden. Maar ik ben ook niet aan handen en voeten ge bonden". Hij verdient minder dan de laatste twaalf jaar het geval was. „Maar ge zien mijn leeftijd heb ik niet te klagen. En ik heb ook niet het gevoel dat ik me voor weinig geld laat misbruiken". Zij algemene kijk op de zaak: „Ik ge loof dat werkgevers graag 65-plussers in dienst hebben vanwege hun groter verantwoordelijkheidsgevoel en omdat zij niet voor vijf gulden méér naar een ander lopen". Op de machinefabriek werd me ge zegd: „Het is een gokje geweest om te proberen op deze manier aan mensen te komen. Het is niet gelukt. Misschien is het voor bejaarden een bezwaar in een fabriek te werke^: lang staan, veel zwaar werk en een omgeving vol her rie". Misschien zijn er ook andere oorza ken. Opvallend is dat de mensen die naar andere functies hadden gesollici teerd allemaal telefoon hebben. Mis schien zijn het alleeen de vooruitstre- venden die ook na hun 65ste verjaardag vooruitstrevend willen blijven. XJet geeft natuurlijk geen pas, een dag te laat met je kritiek op een tv-uitzending te komen, maar ik heb dit risico inzake de Liesbeth List show van zondagavond toch maar genomen, omdat ik deze show voor de aardigheid eerst eens wilde ver gelijken met die van een jaar gele den, waarmee in Montreux de pers prijs werd gehaald en die gister avond op Duitsland I opnieuw te zien was. Na de kritiek van sommige beroeps- en amateurscritici, gister ochtend, werd deze vergelijking echter allerminst eén aardigheidje, maar een serieuze aangelegenheid. Er is gisterochtend namelijk hier en daar beweerd, dat Liesbeth List in de show van zondagavond door Bob Rooyens min of meer op de achter grond is gedrukt. Ik vind dit wel wat al te sterk uitgedrukt. Vooropgesteld dat ik beide shows idrukwekkend vond, geloof ik te mogen constateren, dat er wel enig nuance-verschil bestaat tussen die van 1969 en die van 1970. In de show van vorig jaar heeft Rooyens al zijn visuele „Moet Ga Ga"-grapjes ach terwege gelaten om Liesbeth List zoveel mogelijk reliëf te geven. In de show van dit jaar lijkt Liesbeth List zich daarentegen zoveel moge lijk dienstbaar te hebben gemaakt aan de vondsten van het genie Rooyens. De show van 1969 was dui delijk meer List dan Rooyens, die van 1970 is meer Rooyens dan List Maar zonder deze uitwisseling van geven en nemen waren beide shows niet zo meesterlijk geworden. Wel geef ik persoonlijk de voorkeur aan de rustige, mysterieuze Liesbeth List van 1969 boven de wat hippe van 1970, aan de vertolkster van Franse chansons en Nederlandse of in het Nederlands vertaalde liedjes boven de zangeres van vlotte Duitse of Engelse wijsjes. Ik heb het idee, dat zij in het eerste geval wat meer zichzelf is of althans kan zijn. Maar dit is wellicht tevens een kwestie van smaak. W/ie verwacht had dat de eerste af- levering van Achter het nieuws'- nieuwe stijl ook een soort show zou worden, is bedrogen uitgeko men. Presentator Koos Postema mist nu eenmaal de humor, de souplesse en de flair van een Frits van der Poel en vooral van een David Frost. Bij Van der Poel en Frost zat (re spectievelijk zit) je op het puntje van je stoel, om toch maar vooral geen enkele rake opmerking te missen. Hun programma's waren (respectie velijk zijn) veel boeiender, veel "meer een avontuur. Echter niet veel interessanter dan „Achter het nieuws". Want Koos Postema heeft weer een andere goede eigenschap, al valt deze pas indirect op: hij stelt zich duidelijker in dienst van het onderwerp en degenen die daarbij betrokken zijn. Ik herinner me nog goed zijn reportage over het sterf- ROME De Voorjaarscollectie van de Italiaanse mode-ontwerper, Frede- rico Forquet, zou Christian Dior mis schien in zijn graf doen omdraaien. Forquets nieuwe ontwerpen zijn na melijk gebaseerd op Diors „new look" ran 1947. Opnieuw kan men de eens zo bekende pakjes met strakke jassen en rokken tot aan de kuit bewonderen. Maar Forquet heeft besloten ook korte mode voor het voorjaar te introduce ren. en onde: de rokken van sommige midi-pakjes zaten korte broeken ver borgen. De mogelijkheid korte öj lange rok ken, of zelfs beide in een ensemble te dragen, is het nieuwste aspect van de mode voor 1970. Lange rokken bevestigen slechts het feit dat de geschiedenis zich her haalt, maar nu kunnen vrouwen voor het eerst zelf bepalen of zij hun rok ken heel kort of heel lang willen dra gen. 6802 Het geluid van de ontploffing deed Joost verbleekt de kamer binnenren nen. „Heer Olivier!" riep hij uit. „Wat is er gebeurd? Ik hoorde een knal met uw welnemen!" Toen viel zijn blik op de gemakkelijke leunstoel van zijn meester en hij zweeg verschrikt. Geen wonder: uit het geriefe lijke meubel stegen kruitwolken op en uit de zitting staken de veren trillend om hoog. „Net op tijd!" riep Rep, die springerig door de kamer huppelde. „Dat is de erg ste stabstoel die ik ooit gezien heb." „Zal ik deze jonge heer de deur wij zen?" hernam de bediende beklemd. „Het komt me voor, dat hier van wangedrag sprake is en wanneer u me toestaat..." „Laat maar Joost," zei heer Ollie. „Ik was daar bijna gaan zitten! En dat is ge vaarlijk, want men kan maar al te ge makkelijk een stab worden en vergronden. Ik heb dat nooit zo begrepen, maar van daag zijn mij de ogen open gegaan zodat ik een wending aan mijn leven kan geven, als je begrijpt wat ik bedoel." „Zeer wel, heer Oilvier," zei de trouwe knecht stijfjes en hij schreed het vertrek uit. „Laten we voor alle zekerheid de an dere stoelen ook maar behandelen!" hoorde hij de kleine vreemdeling achter zich roepen. Daarop volgden opnieuw en kele knallen, maar Joost keek niet om. „Net als ik reeds vreesde," mompelde hij. „Er breken moeilijke tijden aan. huis van ongeneeslijk zieken in En geland. Gisteravond blonk Postema opnieuw uit door een gedegen, even wichtige en toch weinig spectaculai re aanpak, deels via film, deels via interviews met al dan niet deskun dige betrokkenen in de zaal. Nee, het werd geen show, maar eerder een soort uitbreiding van de mogelijkheden om in een actualitei tenrubriek verscheidene meningen te laten horen, zonder dat het een uit de hand lopende teach-in wordt. Dat deed in het begin wel wat ingestu deerd aan. maar later werd het alle maal spontaner en dus levendiger. Ook door de verse nieuwtjes over de celibaatskwestie in de roomskatho- lieke kerk en de commentaartjes daarop werd het tevens een geslaag de poging in de richting van een „momentele actualisering" van het medium televisie, zoals de jongelui van het Onderwijsfront die in het thema-programma „Goed leven" voorstonden en zoals die door de VPRO al enige tijd met succes wordt toegepast. Ook al werd „Achter het nieuws" gisteravond geen spectaculaire ,.Pos- temanifestatie". ik ontkom toch niet aan een vergelijking met de shows van Liesbeth List. Het viel me na melijk op, dat aan het einde an „Achter het nieuws" wel de namen van alle medewerkers aan het pro gramma werden vermeld, maar dat bij de shows van Liesbeth List de namen ontbraken van de componis ten en tekstdichters zonder wier bij dragen Liesbeth List en Bob Rooyens hun shows niet hadden kunnen maken. Wanneer komt er (ook bij tal van shows van andere omroepen dan de AVRO) eens een einde aan deze „discriminatie"? J. v.d. K. De NCRV is van plan om de hele serie van De Kleine Zielen te gaan herhalen. Wanneer dat zal gebeuren is nog niet bekend. Waarschijnlijk in de zomermaanden of in het begin van het nieuwe seizoen. Ook de vorm waarin de herhaling plaats zal heb ben is nog niet duidelijk. „Een sa menvatting zoals bij De Glazen Stad lijkt moeilijk" aldus een woordvoe- reder van de NCRV-persdienst,,,om dat Couperus zich toch al moeilijk laat couperen." Vanavond zendt de KRO-televisie de eerste aflevering uit van een se rie Frost-shows. Deze shows zijn in vergelijking met Frosts optreden in „Frost on Sunday", zoals die het vo rig jaar werden uitgezonden, in zo verre nieuw dat hij zijn vaste cast die hem ter zijde staat enige uitbrei ding heeft laten ondergaan. Voor de kijkers zijn nieuw: Josephine Tew- son, Richard Murdock en Sam Costa. Speciale gasten in deze show zijn Esther Ofarim, Gerrie Grainger en Rolf Harris. De „Frost on Sunday"-shows zul len iedere dinsdagavond door de KRO-televisie worden uitgezonden. Een uitzondering hierop maken de dinsdagen 10 februari en 24 maart. Op dinsdag 10 februari moet Frost zijn plaats inruimen voor een carna valsprogramma en op 24 maart voor „Cabaretaria", dat, op zaterdag 21 maart zal moeten wijken voor de uitzending van het Eurovisie-song festival. De Frost-show die vanavond wordt uitgezonden, was in Engeland op 5 januari te zien. De KRO-televisie streeft er naar om deze shows zo vlug mogelijk na de uitzending in Engeland op de Nederlandse televi sie te brengen. Voordeel van deze snelle uitzen ding is, dat de in het vorige seizoen soms wel eens lastige „anti-date ring" van de show nu tot het verle den behoort. Nieuw in vergelijking met het vo rige seizoen is dat de Frost on Sun- day-shbws in kleur zullen worden uitgezonden. NEDERLAND I 1845 NOS: Kleur: De Fabeltjes krant. 18.55 NOS: Journaal. 19.04 KRO: Kleur. Daktari - Claren ce vals beschuldigd, TV-film. 20.00 NOS: Journaal. 20.20 KRO: Kleur: Papa Doc en Ha iti, documentaire film over de pre sident van Haïti, Francis Duvalier. 21.10 Kleur: De David Frost-Show. 22.00 Kleur: De wrekers, TV-serie: De glazenwassers. 22.50 NOS: Journaal. 22.55-23.25 Teleac: Schaken voor be ginners - les 14 (herh). NEDERLAND II 18.45 NOS: Kleur: De Fabeltjeskrant. 18.55 NOS: Journaal. 19.04 NOS: Scala: informatief pro gramma. 19.30 AVRO: Peyton Place. TV-film. 20.00 NOS: Journaal. 20.20 AVRO: Kleur: The Survivors (De Overlevenden), TV-film. 21.10 Kleur: Voor de vuist weg. 22.10 AVRO's Televizier. 23.000-23.05 NOS: Journaal. DUITSLAND I Regionaal programma NDR: 18.00 Ein kuss für Ganseliesel: reportage. 18.30 Actualiteiten. 18.45 Zandman netje. 18.55 Nordschau-Magazin. 19.26 Kleur Der :Mann von gestern: TV- film. 19.59 Progr.-overz. WDR: 8.20- 8.45: 10.20-10.45 en 12.10-12.35 School televisie. 18.00 Kleur: Die seltsamen Methoden des Franz Josef Wannin- ger: TV-film 18.30 Kleur: Seid ihr alle da?: voor de kinderen. 18.40 Hier und Heute met Goedenavond. 19.20 Kleur: Abenteuer des Segel- schiffs Seaspray, TV-serie). 20.00 Journ. en weerber. 20.15 Was bin ich?: vrolijk beroepen raden. 21.00 Die Auferstehung: TV-spel. 22.30 Journ, comm. en weerber. 22.50 Kleur Togther, een muz. show 23.35 Journ. DUITSLAND II 1805 Act. en muz. 18.40 Aug' um Auge, Stein um Stein: een prehisto risch voorval op muz. 19.10 Kleur: Immer wenn er Pillen nahm: TV- film. 19.45 Nieuws, act. en weerber. 20.15 Kleur: Mit den Alliierten al- liiert: filmreportage. Aansluitend: Nws. 21.00 Kleur: High Chaparral: TV-film 21.50 Culturele informaties. 22.35 Nws en weerbericht. 22.45-plm. 24.00 Der Ritus: Zweedse speelfilm (Niet geschikt, voor jeugdige kijkers). NEDERLAND I 10.45-12.00 NOS-NOT: Schooltele visie 17.00-17.30 NCRV: Voor de kinde ren. DUITSLAND I 10.00 Nws. 10.05 Journ. van gister avond. 10.30 Festival in Rio: repor tage. 11.15 Die Umschau. 12.05 Frie- de durch Angst: reportage. 12.50 In ternationaal persoverz. 13.00-13.3C Journ. 16.35 Journ. 16.40 Voor de kinderen: WDR-program.: Banton Claus Lombard beantwoordt brie ven. 16.55 Voor de kinderen: Spas muss sein. 17.10 Erinnern Sie sic! noch?: quiz 17.55-18.00 Journ. DUITSLAND II 17.30 Nieuws en weerber. 17.31 Mosaik (voor ouderen). Aansl.: Lief dadigheidsoproep. HILVERSUM I VARA: 7.00 Nws. 7.11 Ochtend- gymn. 7.20 Soc. strijdl. 7.23 Stereo: Dag woensdag!: L. gram. muz. (7.30-7.35 Van de voorpagina) VPRO: 7.54 Deze dag. VARA: 8.00 Nws. 8.11 Act. 8.20 Stereo: Dag woensdag (vervolg), (plm. 8.30-8.35 Van alle markten thuis, praatje voor de huisvrouw.) 9.00 Stereo: Klassie ke symfonische muz. (gr.). 9.35 Wa- terst. 9.40 Schoolradio. 10.00 L. gram muz. 10.50 Voor de kleuters. 11.00 Nws. 11.03 Voor de huisvrouw. 11.40 Stereo: Klassieke muz. (gr.). 12.25 Stereo: Metropole ork. 12.54 Voor het platteland. 13.00 Nws. 13.11 Act. 13.25 Stereo: Uit eigen huis: studio opnamen. 13.45 Gesproken portret. 14.00 Jazzork. 14.30 Stereo: De tui nen van de tijd, hoorsp. 15.15 In de Toonzaal: modern muz. progr. voor de jeugd met commentaar. 16.00 Nws. 16.03 Sociëteit Zestig minuten voor boven de zestig. 17.02 NOS: Onder de groene linde: oude liedjes. VARA: 17.20 Stereo: Pianorecital: klassieke muz. 17.30 Stereo: Mezzo- sopr. en piano: klassieke liederen, plm. 17.55 Med. 18.00 Nws. 18.11 Act. 18.20 Uitzending van de Pacifistisch Socialistische Partij. 18.30 Stereo: Klink-klaar, zonder nonsens. 19.30 Nws. 19.35 Buitenlands weekoverz. 19.45 Stereo: L. vocaal en instru mentaal ensemble met zangsolist. 20.10 Nederlands cabaret op de plaat. 20.25 Plaats gevonden, gev. progr. 21.15 Vragenvuur: een beken de Nederlander beantwoordt vragen van jonge mensen. 21.35 Stereo: Me lodieën Expres. 22.00 Letter-grepen literair programma. 22.30 Nws. 22.38 Med. 22.43 Act. 22.55 Stereo: Con trasten een progr. voor kenners en liefhebbers: klassieke en moder ne muziek (opn). 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM II NCRV: 7.00 Nieuws. 7.11 Het le vende woord. 7.16 Stereo: Op het eerste gehoor; klassieke en semi- klassieke muz. (gr). (7.30 Nieuws; 7.32 Act.). TROS: 8.00 Nws. 8.11 Als dat zou kunnen: verzoekplatenpro- gramma. (8.30-8.32 Nws; 9.00-9.10 Gymn. voor de huisvrouw). 9.30 Voor de kleuters. 9.45 Van 1685 tot vandaag, muzikale lez. 10.15 Voor de vrouw. 11.00 Nieuws. 11.03 Piek Uur: wedstrijdprogr. 11.45 Act. 11.55 Med. KRO: 12.00 Stereo: Van twaalf tot twee: gev. progr. (12.22 Wij van het land; 12.26 Med. t.b.v. land- en tuin bouw: 12.30 Nws; 12.41 Act.; 13.00 Raden maar). NCRV: 14.15 Stereo: Moderne ork. muz. (gr). 15.00 In *t zilver: progr. voor oudere luiste raars. 16.00 Nws. 16.03 Stereo: Voor de jeugd. 17.00 Stereo: Twien-Popra- dio voor twieners. Overheidsvoor lichting: 17.50 Terzake: informatie in kort bestek. NCRV: 18.00 Strictly country style: country en western rubriek. 18.30 Nws. 18.41 Act. NOS: 19.00 Openbaar Kunstbezit. Morele Herbewapening: 19.10 Plan voor de jaren zeventig. NOS: 19.20 Kerkge nootschap der Zevende Dag Adven tisten, klankbeeld. 19.35 Geen onder daan maar burger, serie uitzendin gen over de staatkundige vorming van de Nederlander. 19.50 Progr. voor blinden en slechtzienden. 20.00 Stereo: Omroep Dubbelkwartet: oude liederen. 20.15 Stereo: Concert- gebouwork. en solist: klassieke mu ziek. (in de pauze: 21.10-21.30 Fer- mate: een luchtig pauze-program- ma). 22.30 Nws. 22.40 Stereo: X, een sprong in het duister: lichte gram. nuz. en rep. 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM III NCRV: 9.00 Nws. 9.02 Zing, zing, ■ing!: lichte vocale muziekjes. 10.00 Nws. 10.03 Mengelmuze: nieuwe 'langspeelplaten met kritisch com mentaar. NOS: 11.00 Nws. 11.03 Mu- dek-lezen. (12.00 Nws). AVRO: 13.00 Nws. 13.03 Radiojournaal. 13.06 Zet 'm op: L. pl. program. (14.00 Nws). 15.00 Nws. 15.03 Arbeidsvit. 16.00 Nws. 16.03 Gimmick: licht platen- progr. 17.00 Nws. 17.02 Radiojourn, 17.05-18.00 Toppoppology: pop- en countrymuz.

Digitale periodieken - Gemeentearchief Veenendaal

De Vallei | 1970 | | pagina 7