ln de
nieuwe organisatie
is veel geperfektioneerd.
British
Leyland Neder
land is er door
centralisatie -«^91 gips-- c
in geslaagd de le- J t
veringen te versnellen.
British Leyland heeft een vuist
gemaakt. De enorme know-how is ge
bundeld. ln de research-centra brandt
het licht dag en nacht.
British Leyland is zeer wakker.
(En dat uiag u als een understatement
lezen.)
British Leyland bouwt persoon-
lijkheden.Geenkonfektie.Zelfsdemini's
blijven individualisten.
Kijk naar een Austin Maxi, een
Jaguar E-type, een Triumph 2.5 P.l.
Daar rijdt stijl voorbij.
Solide klasse waaruit elke automobilist
'n stuk ingebouwde auto-traditie proeft.
En dat geldt ook voor Rover,
voor M G en voor Morris. Het enige wat
men deze doordachte personalities zou
kunnen verwijten is hun arrogantie. Ge
volg van een glanzend houten dashbord?
In de nieuwe ontwerpen,de Stag
en de Toledo herkent u opnieuw die
eigenzinnige lijn, die kenmerkend is
voor British Leyland.
Karakter dat er in recente races
zo duidelijk uit kwam.
In overwinningen. Maar British
Leyland betekent voor de gemiddelde
automobilist meer dan successen op
circuits en in rally's:
De service van een gentleman.
Een man een man, een woord een
woord. British Leyland houdt z'n belofte.
Dat ontdekken kopers na de koop.
De Duitsers maken
perfekte auto's.
De Italianen zijn wereld
beroemde carrosserie-bouwers.
De Fransen komen met
revolutionaire ideeën.
De Amerikanen bieden
toch maar groot comfort.
En Daf is zeer pienter.
Hoe is het mogelijk dat
British Leyland één der grootste
auto-industrieën
van Europa werd?
i
-
BRITISH I.EYLAND NEDERLAND. (jOLDA
AUSTIN - JAGUAR-TRIUMPH - LEYLAND - MG - MORRIS ROVEI