voor onze 4 miljoenste abonnee J M De krant kunt u niet missen, geen dag! Wij, gezamenlijke dagbladen, hebben deze week onze 4 miljoenste abonnee in Nederland geboekt. Bij die vier miljoenste abonnee thuis zitten ze nu, stuk voor stuk drie kwartier in de krant te lezen. Nu of elk ander moment van deze dag, want uit het nationale dagbladonderzoek is gebleken dat een Nederlander gemiddeld drie kwartier per dag in zijn krant leest. Beseft u overigens wat dat betekent 4 miljoen abonnees? Dat praktisch elk Nederlands gezin geabonneerd is op een dagblad en dat er bij 400.000 gezinnen zelfs meer dan één dagblad in huis komt. Hoeveel mensen kent u met meer dan één televisietoestel Er is geen enkel medium in ons land dat zo'n hoge score haalt, de t.v. niet, de radio niet en de tijdschriften niet. Dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk, want wie zou in deze tijd, waarin elke minuut iets belangwekkends gebeurt, één dag buiten een medium kunnen, dat zo snel reageert. Een medium dat in staat is direkt de achtergronden te geven van de belangrijke zaken van dezelfde dag. Een medium, dat je de tijd geeft om erbij te denken bovendien. Weet u wie dat altijd heel goed hebben beseft? ...Nederlands grote winkeliers Albert Heijn, C A, de Bijenkorf, Vroom en Dreesmann, de H EMA en noem maar op. Ze geven al jaren het belangrijkste deel van hun reklamebudget uit aan dagbladadvertenties en niet voor niets. Kijk maar naar hun verkoopcijfers. Vv Een publikatie van het Centraal Bureau voor Courantenpubliciteit.

Digitale periodieken - Gemeentearchief Veenendaal

De Vallei | 1970 | | pagina 8